پرسپو ليس

پرسپو ليس
ارتش سرخ
اخبار پرسپوليسي
تبليغات
رزتمپ
آمار

آمار وبلاگ:

بازديد امروز : 1
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 1
بازديد ماه : 17
بازديد کل : 13686
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاين : 1

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

براي ثبت نام در خبرنامه ايميل خود را وارد نماييد


نظرسنجي

شما طرفدار کدام تیم هستید

جديدترين ارسال ها
برای استقلال سیزدهم بود
نصرتي بايد 50 درصد قراردادش را به استقلال بدهد
درباره همه آنهایی که سال ها با عناوینی مانند دلسوز و عاشق سینه سوخته مشغول خدمت به خود بودند و نه پر
فنونی‌زاده: دفاع‌پرسپولیس از بدترین‌های‌لیگ است
کریمی:استقلال نه برای خودمان بازی کردیم
مهدوی‌کیا: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم
دنیزلی: باید نشان دهیم جزء بزرگان هستیم
تمرین 23 فروردین و اعزام سرخپوشان به اصفهان/ گزارش تصویری
کاظمیان: دوست داشتم گلزنی کنم
دختر هوادار پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر + عکس

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که با وجود بهره‌مندی از حضور مربی بزرگی چون دنیزلی، باید به فصل بعد بازی‌ها فکر کند.


  مرتضی فنونی‌زاده درباره‌ی وضعیت فعلی پرسپولیس اظهار کرد: قبلا هم گفته‌ام که پرسپولیس با وجود در اختیار داشتن مصطفی دنیزلی باید فصل را کژدار و مریز تمام کند و به فکر فصل بعد باشد. به هرحال بازیکنان پرسپولیس همان بازیکنان تیم فصل اول هستند و نمی‌توان انتظار زیادی از تیم داشت. البته پرسپولیس امروز اگر چهار گل می‌خورد، دو گل هم می‌زند، ولی پرسپولیس زمان استیلی ترسو بازی می‌کرد. تیم از نظر فنی خوب است، اما فکر نمی‌کنم نتیجه‌ای بهتر از پنجم یا ششمی کسب کند.

وی در ادامه با بیان این که هر ضربه‌ای که پرسپولیس می‌خورد از ناحیه خط دفاع و دروازه‌بان است، افزود: متاسفانه رفتن حقیقی از تیم هم جواب نداد و باعث بهتر‌شدن وضعیت نشد. حقیقی هم دروازه‌بان زیاد مطمئنی نبود، اما از معمارزاده بهتر بود. در زمان ما اگر دروازه‌بان‌ها به تیم ملی نمی‌رفتند هم جزو بهترین‌ها بودند. وقتی ما نفراتی مثل بهروز سلطانی، وحید قلیچ، سعید عزیزیان یا احمدرضا عابدزاده را درون دروازه می‌دیدیم، خیالمان راحت می‌شد، اما اکنون بازیکنان وقتی وارد زمین می‌شوند، فکر می‌کنند یک گل عقب هستند!

فنونی‌زاده هم‌چنین گفت: بعید می‌دانم که معمارزاده در بازی روز یکشنبه برابر ذوب‌آهن درون دروازه قرار بگیرد. اگر من جای دنیزلی باشم، در آن بازی از هوشیار استفاده می‌کنم. این دروازه‌بان اگر خودش را در برابر ذوب‌آهن نشان دهد، می‌تواند در داربی هم دروازه‌بان پرسپولیس باشد و حتی بعدها به تیم ملی هم برسد. البته در گل‌هایی که پرسپولیس می‌خورد، خط دفاع هم مقصر است. زمان ما در طول 90 دقیقه شاید فقط سه توپ به روی دروازه ما می‌آمد، ولی امروز دفاع پرسپولیس یکی از بدترین‌های لیگ است. اگر آن اتفاق برای رضایی و نصرتی رخ نمی‌داد، اکنون شرایط بهتر بود. من به شیث کاری ندارم، اما اگر نصرتی اکنون در تیم بود، بسیار بهتر از مدافعان فعلی کار می‌کرد.

وی در پایان درباره‌ی داربی هفتاد و چهارم پایتخت که چند روز دیگر برگزار می‌شود، هم گفت: شرایط داربی با سایر دیدارها تفاوت دارد. پرسپولیس از نظر بازیکن چیزی کم ندارد و گرنه کی‌روش شش بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی‌کرد. تنها مشکل پرسپولیس برای داربی شاید روحی و روانی باشد. خاطرم هست که در سال‌های 64 و 65، بیشترین بازیکنان ما به قطر و آلمان ترانسفر شده بودند، ولی آن سال هم استقلال را با ستارگانش شکست دادیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
[ 21:56 ] [ farhan ]
صفحات
نويسندگان
درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید <
جدول رده بندي
آرشيو
جست و جو
براي جستجو در همين صفحه وبلاگ واژه‌ كليدي‌ مورد نظرتان را وارد کنيد :

فال حافظ
طراح قالب
اين قالب توسط گروه پرسپوليس اف سي و رز تمپ طراحي و ترجمه شده است.